19:43

hej, towe här.

jag kom precis ut ur duschen och nu sitter jag i
min säng och kollar runt på lite bloggar. kulkul
fast  jag är väääääldigt trött kan jag ju säga ;o!! sen har jag
börjat fått ont i halsen och är snorig. det är INTE kul direkt..

efter skolan idag så bar dt av till stan med bästabrudarna. vi
gick till la baguette och åt och mötte niklas och teo där :)
dagen i skolan har varit vääääldigt lång, seg och jobbig.
först hade vi engelska sen promenad och sen kmr jag inte ihåg va vi hade mer
men vid 1 iaf så hade vi idrott och dt var as varmt!

ikv blir det bara att ta dt lungt, ska kolla på barcelona sen, zlatan med ju! ;o
sen blir dt nog sovdags:)

OCH IMR SÅ HAR VI SKOLFOTO!!!!!! USCH jag blir alltid sämst på dt
och ah, hata det helt enkelt....

puss / towe


nyduschad!
JAG (L) MITT NÄSSPRAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0