20:50

ida igen :)

blir mitt sista inlägg för idag nu.
men sen jag blogga sist har jag typ bara suttit i soffan
ihopkurad i en filt och spelat på kinns nintendo!
ah, i utbyte mot att hon får sitta och spela på min
dator då såklart. puppis!
men dt är jävligt kul faktist :D supermariot är typ
precis lika dant som dt jag och elin alltid spelade
när vi var mindre. på en sån här grå gammal sak,
med gråa fula dosor? saknart ju. dt var ju as kul!
men dt har ju såklart linus haft sönder-.-'''

iaf. ska snart ner och ta en alvedon,
har så himmla ont i huvet. sen ta bort sminket,
duscha och lite sånt. sen kolla på tv en stund trorja,
alla kan ju vara lite sociala och smsa här va!

imr efter skolan ska vi kanske upp på stan
jag, towe, emma & elin om dt nt regnar elr så.
så kmr nt blogga förns på kvållen då isf.

puss / ida


<33333supermario, ja vt att alla håller med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0