4e inlägget idag och klockan är bara 2 (y)

towe här IGEEEEEEEEEEEEN, kul va?(a)

rekord på inlägg idag kanske. haah 4a inlägg och klocken är bara 10i2.
nicenice, elr va tkr ni? :)

nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska snart skriva franskan.

men jag kom bara på en sak som jag skulle tipsa om.
den första bilden här nedanför. världens bästa hudkräm!!
man ser inte så mkt på bilden men dn är iaf från l'oréal paris.
jag köpte den på båten hem från åland, fast den går  även att
köpa här i örebro på tex åhlens.
ett plus är ju också såklart att den luktar gott.
tkr alla ska prova den :)
bilden är spegelvänd, men ah, ni ser ju typ hur den ser ut iaf :)


"dry to very dry skin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0