förlåt för dålig uppdatering

hej alla. towe här!

ah, somsagt, förlåt för dålig uppdatering. men vi har varit i
våra sommarstugor där vi inte har internet.

jag och ida åkte iaf ut till sommarstugorna i fredags efter
träningen som var klockan 6.
även fast vi bara var 5st på träningen så var det roligt!
när vi kom till stugan så badade vi, spelade sims osv
vi vaknade upp på lördagen och då var det as varmt! så vi la oss
på bryggan och solade&badade hela dagen. väldigt mysigt!
idag så vaknade vi också av att det var jätte varmt och 
vi har badat nästan lika mycket som igår :D
jag älskar sommar!!

nu sitter jag uppe på mitt rum och försöker städa lite.
inte för att det går så bra men..
senare så kmr nog ida hit elr så åker jag till henne :)

vi bloggar senare ikv och då kommer lite roliga bilder från
helgen också.

puss / towe


ida är sötis med rutig skjorta hah
och ne, jag vet inte varför mina föräldrar
klädde mig sådär......

Kommentarer
Postat av: Siri

Söta är ni. :) <3

2009-08-10 @ 20:35:16
URL: http://ebbasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0