godkväll

towehär

hej alla!

nu sitter jag i min säng och ska snart lägga mig..

vaknade imorse brevid emsi, vi gjorde oss iordning
och sen åkte vi bussen till lillån och gick till coopforum.
våran praoplats! (h)
var där ända till 4a och sen skulle vi åka till hovsta.
ahaah, vi typ skulle gå mot busshållsplatsen och så stog
bussen där så vi typ sprang och satte oss inne på bussen.
sen märkte vi att den gick mot adolfsberg... -.-
så vi hoppade av vid lillån, alla borde tro att vi va as tjocka
som nt orkade gå från coop till skolan.. haah
aja, vi väntade på 11HOVSTA och åkte dit. jag gick
till jacob och emma gick till sin pappa som skulle hämta henne.

klockan 7 åkte jag hem från jacob och hem till emma.
vi drack 4814804 koppar te och kollade på TILLSAMMANS. haah sjukfilm
aja, hon skjutsade hem mig på moppen vid halv 9.

orkar inte skriva mer nu
men skriver imr om jag hinner. 
 
puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0