ojsan

hej alla, towe här!

vi har nt uppdaterat på hela dan ;o
hihi, busigt.
ne men vi har faktiskt inte haft tid :)
vi slutade klockan 20 över 3 och så åkte jag, ida, elin och emma
hem till elin. vi åt lite och kollade på tv. sen skjutsade emma mig
hem till mig och så hämtade vi min moppe och så skulle vi ner till
ida och elin igen. hahah jag va as rädd att jag skulle ramla, men nej
jag klarade mig fakitkst den här gången (y)
när vi kom dit till dom så hade dom hämtat idas moppe och
då så gjorde vi en sak, fast ni får nt veta va det va. för det är ganska fult och mobbat hahahhahaah
aja, vid 8 åkte jag hem och duschade och skiiit och nu ligger jag här och myser!

imr ska jag kanske vara med ida.

hörs

puss / towe


bilden tagen från www.eerikssonelin.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0