towe här

godkväll människeeeeer!

jag ligger i min säng nu och hade snart tänkt att sova ;o
klockan är bara 21:46! men aja, då är jag pigg imr får vi hoppas.

klockan två idag så åkte jag ner till ida och vi låg i henns säng och pratade
lite. mysigt mysigt.
vid 4 skjutsade ida somsagt mig på moppen hem till emma. JAG DOG NT, ahaha
nej men hon va fan duktig, puss gmn :*
när vi kom dit så pratade vi ännu mer och sen kollade vi på en skräckis. den va faktiskt ganska
läskig. men inte så värst bra...
sen så hjälpe jag dom små bebisarna med läxorna, hahaha jag äger asså :)
vid halv 9 skjutsade emma hem mig på hennes fina röda moppe, iihi!

när jag kom hem duschade jag och åt lite. och nu ligger jag här.

vi hörs imr sötnosar

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0