towe här nu

hejhej alla människor.

jag har inte orkat blogga idag. har varit jävligt seg och hängig..
vet inte varför men iaf så har jag väntat på att ida ska blogga så att
jag skulle slippa det, men nej såklart så hade hon nt lagt in nått inlägg när jag kollade
men när jag sen tvingade mig in på bloggen så såg jag att hon börjat skriva ett kvällsinlägg
ja bah; åhh. hah men aja jag skriver nu iaf. har inte nått annat för mig.

idag har det varit skola. hade först SO och bild sen hål timme från 11;10-13:20
så jag, ida, elin och emma gick hem till emmas mormor och åt bullar och pluggade.
mysitmysit.
sen hade vi språkval och No sen slutade vi. då åkte jag hem, hihihii somnade typ på bussen :$
när jag kom hem så pluggade jag. känner mig väldigt duktig.
hade en liten pratstund med mamma också. vi pratade om allt möjligt.
hon sa en sak som jag fortfarade tänker på... jag vet nt hur jag ska göra. men aja, dt blir nog bra.

nu ska jag dricka upp mitt te och läsa lite bloggar. hörs imr!

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0