towe här!

godmorgon alla söta :)

jag la mig precis i sängen efter att
jag har vart nere och käkat frukost. va inte alls
sugen men aja, jag åt lite yougurt iaf.
nu ligger jag här och kollar runt på de 4a kända bloggar
som jag läser 24/7. jag är verkligen beroende av dom hahaa
inte så bra men aja

idag så ska jag ner till lyckevallen och kolla på när mitt
lag spelar föräldramatch. är fortfarande inte helt frisk så jag hoppar
över att spela. sen efter det så blir det att åkte hem till ida och emma
och kolla på en film som jag hyrde igår. och sen hjälpa dom lite
med läxorna antar jag eftersom att jag är så jävla smart :D:D

igår föresten så gjorde jag inget speciellt. jag och mamma åkte och hyrde filmer
och sen kom mammas kompis och så kollade vi 3 på film. ganska mysigt va det.
jag gick och la mig ganksa tidigt också dt var därför jag nt bloggade.

OCH VI VILL HA MER KOMMENTARER OM ÅSIKTER OCH SÅNT, så kommentera nu!! :)

hörs sen

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0