vi hissar&dissar

towe här

hiss:
zac efron!!! han är så fucking jävla snygg
söt sexig och allt det där som inte edward cullen är!
hans nyaste (den är ganska gammal) film "17 again" är jätte bra! alla som inte
har sätt den MÅSTE se den!
när den kommer ut på
DVD så ska jag LUNGT köpa den.
kommer kolla på den jämt kan jag ju säga.
zac är helt enkelt BÄST, därför hissar jag honom :)

diss:
hajar! fyfan i helvette vad jag hatar hajar.
min värsta mardröm handlar om att bli jagad,
nerdragen på botten, biten, asså usch
hajar är verkligen min störta fobi. jag skulle absolut inte
kunna röra en haj, inte ens om den va död.
jag kollade på animal planet förut och då handlade det om
människor som hade blivit attackerade av hajar OCH överlevt.
dt som fastnade i mitt huvud var att en tjej hade surfat och blivit nerdragen
på botten av en haj. hajen bet av hennes ena ben och nåra fingrar
gissa vad hon sa på slutet!!??!?!? hon sa såhär:
jag tycker hajar är vackra och jag tänker fortsätta att vara ute
och simma på djupt vatten
jag ba; WHAAAAAAAAAAAAAT är hon helt störd i huvet tänkte jag!
hur fan kan hon lixom säga så när hon precis va nära på att bli uppäten
av en vithaj???
aja, hon får fan skylla sig själv om hon blir uppäten och dör!
när jag var i typ mauritsius så simmade jag mitt ute på havet!!!!
asså fatta????? hur fan kunde jag? om jag var tvungen att göra det
nu så vet jag inte vad jag skulle göra, typ dött antar jag.
på programmet så fick man också föresten veta tips om hur man kunde undvika
att bli attackerad av hajar
det va att: inte ha nån färgstark elr färgglad bikini på sig för det lockar hajarna
och sen att inte vara ute och simma när vatten var grumligt.

och föresten så måste jag också säga att jag tycker att ida är KONSTIG med
stora bokstäver. hon simmar heldre med en haj än att stå i ett rum med spindlar.
haha ida, jag fårstår mig verkligen inte på dig när dt gäller dethär (a)

nån som håller med mig om dt jag skrivit? kommentera gärna åskiter!

puss / towe


jag blir rädd bara jag ser bilden...










hot or not???

Kommentarer
Postat av: daniel.

2009-08-22 @ 20:23:21
Postat av: .).

jag är snyggare...

2009-08-22 @ 20:23:48
Postat av: Siri

Zac är snygg, snygg, snygg! :D

2009-08-23 @ 11:21:32
URL: http://ebbasiri.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha, tänk att stå i ett rum fullt med spindlar?

verkligen fulllllllt! du skulle också valt att simma med en haj då, jag lovar!?;ooo<3333

2009-08-23 @ 11:27:09
Postat av: robin

Det står inget om mig (A):D

2009-08-23 @ 11:41:49
Postat av: haha

Zaac äe ful -.-

ELLLER nt!!!!! :O:O:O:O:O

2009-08-23 @ 11:43:07
Postat av: Anonym

vem robin?

2009-08-23 @ 15:59:28
Postat av: elin

knivar är värst!

2009-08-23 @ 18:23:31
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0