absolut sista

tänkte blogga jag också en gång innan jag stängde av datorn.
jag har inte pluggat nånting idag även fast jag sa att jag skulle det
och det borde jag verkligen gjort. men aja, får plugga tills jag dör i veckan ist.

jag kollade inte på ensam mamma söker idag heller.
fast det brukar jag inte göra.
men jag missade idol och reprisen av mammas pojkar :((

imorn ska jag vara med emma efter skolan,
men först har hon utv. samtal och jag kanske ska med till
mormor och morfar. men så blir det nog inte.
men vi kommer väl plugga och dricka te o mysa :)
men lovar att blogga iaf.

ska borsta tänderna och göra mig klar för sängs nu.

hörs imorn, godnattpuss / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0