åh besöksrekord idag!

kom precis ut ur duschen :)

tränade från 17-18 och ja nu är jag ju hemma igen. träningen var JÄTTE kul, verkligen! först värmde vi upp, sen körde vi en askul men snurrig passningsövning. sen dribblingsövningar. ahahha jag suger verkligen på att dribbla. gud va jag gör bort mig xd men ah sen körde vi en tävling och den som vann skulle få en dricka av adam:D jag, JB och j.holm kom till final. men eftersom att det var skottövning/siktaövning så vann såklart JB :) hihihi ah sen spelade vi match. det var as kul!
nu sitter jag i vardagsrummet fakiskt. fast det är ju nt färdigt än. fast pappa har stallt in bordet soffan och sattit upp tvn på väggen. han smörjde också nyss in soffan så den går nt att sitta i. så jag tog fram en madrass och ligger nu på den med täcke och kudde :) jhihihii myspys.

men ah nu ska jag kolla top model och sen ensam mamma söker!
wiho

hörs snart / puss towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0