första och sista, igen

pluggat sen jag kom hem typ. ne men det tog mig typ 4 timmar att renskriva 5 papper?
och har lika många kvar trorja. sen matteläxa som jag glömt också -.-
men ah skolan går ju före bloggen såklart och när jag har massa att göra kan jag inte blogga.
för om jag väl startar datorn sitter jag bara vid den :$
men nu har jag precis gjort mig klar, tagit bort smink och sånt och borstat tänderna
så ska snart lägga mig och läsa lite sen sova.

imorn är det träning också som jag ska på. min första torsdagsträning :oo
det är gaaanska dåligt. men har inte kunnat elr inte mått bra etc.
och imorn ska jag ta det lite lungt eftersom att jag fortfarande har ont i halsen
och får ännu ondare när jag springer.
fast vet inte hur man kan ta det lungt på en fys träning? men aja

vi hörs imorn!

puss / ida


äntligen har jag fixat mina naglar också.
gjorde det hemma hos emma igår och hennes
naglack var väldigt fint tycker jag :)
matchar min mjukisderss också (y)


Kommentarer
Postat av: emma

sötis :*<3333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-11-18 @ 22:00:45
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0