godmorgon!

hej världen, towe är vaken!
jag sitter i soffan och kollar på reprisen av idol och pluggar..

och nu funkar det att lägga upp bilder!!!!


det här va den trejde filmen vi hyrde. det var
as läskig tkr jag men bra! :D


på fredagskvällen va vi ute lite och det är typ ett pantionärhem(haha stavning)
och dom hade typ tänt ljus runt en krans elr nåt.
lite sorgligt kanske?


sen städade jag ju mitt rum också (h)
först såg det ut såhär men det kanske inte är lika stökigt som........


...dessies rum! haha www.desireenilsson.blogg.se


jag vet att ni tkr att det blev fint! :D




aja, nu borde ni vara glada för nu har ni fått bilder!

hörs senare, puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0