julklappsbyte

ska snart gå och ta bort sminket, borsta tänderna mm.
sen läsa elr bara sova.

och det blev inte direkt som jag hade tänkt idag, hann bara med att skriva klart romanen...
fast skönt det att den är klar nu iaf.
men imorn ska jag nog kanske vara med emma och då hjälper hon mig att dela ut new body
och restauranchansen sen ska vi träna till engelska provet på onsdag.

föresten. idag i skolan drog vi, jag towe elin och emma, vem vi skulle köpa julklapp till också.
andra år har vi liksom köpt för 200kr typ till alla men lite dyrt det kanske. så vi drog så man får nåns
namn och så köper man bara till en ist. och vi skulle inte säga vem vi fick men hur svårt är inte det?
så ah, nu vet alla vem som har vem och det är väl bra det. då har man nån att gå på stan och köpa sakerna med ju.

mitt sista inlägg för ikväll. men hörs imorn! puss / ida


JAG FICK TOWE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0