KÄNDIS I ÖREBRO..?

hej bloggen. kom hem från stan för ca 1 timme sen
jag köpte inget speciellt, bara farsdag present och ni
får veta vad det är på söndag:)

nu sitter jag i min säng och har nyss tagit på mig mjukisdressen
HISS på det!

ikv vet jag nt vad som händer kanske vara med ida om hon kan.....

och föresten! vet ni vem jag,ida,elin och emma såg på stan nu

ikv? jo carolina från idol! jag vet att ni tkr att vi är coola!! :D


yes där är hon! bilden är nt så  bra, för jag hade brottom till bussen så
jag tog fram kameran i farten bara :D

men nu ska jag äta, puss / towe


Kommentarer
Postat av: markus

joo, kändisen är ju från fjugesta ^^

2009-11-07 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0