nytt tv program ikv!

för ungefär 1 vecka sen så såg jag på reklam att det skulle börja ett nytt tvprogram på tv400! det heter världens kanske sämsta pojkvän....ever!" hahah inte så fint namn direkt, men ah på reklamen tyckte jag att det verkade jätte bra. men nu när jag läste om det så verkade det as tråkigt. men jag tror iaf att jag ska kolla på det ikv om jag orkar. den börjar 21:50!

såhär stog det om programmet på tvinfo.se:

amerikansk realityserie från 2009.
i nio delar. nio män som tror att de är guds gåva till kvinnan, får lära sig hur man blir den perfekta pojkvännen. deras flickvänner har anmält dem till programmet och relationsexperten trina Dolenz hjälper paren med deras problem. varje vecka väljer trina dolenz vilken av killarna som ska elimineras och hans flickvän får välja om hon vill stanna med honom eller inte. den som blir sist kvar vinner 100 000 dollar.

ve
rkar kanske inte så jätte intresant när dom beskriver det här, men hoppas att det är roligare och hoppas att jag orkar kolla på det!

 

nyss gjorde jag också en ny kategori också. tycker att vi pratar ganska mkt om tv program och filmer. så därför fick den heta "tv & film"!

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0