shopping!

imorse gick jag upp vid kvart i 9 och kvart i 10 åkte jag och mamma till marieberg. jag hadlade inte så mkt, men hittade lite användbara saker iaf. kmr bilder på dom sakerna här nedanför. vi åt också mat på mc. towe loves chickenburgaren (a)

här kmr shoppingen


linne från gina - 129kr

(bilden är sne) lackleggings från gina - 149kr


vanliga svarta leggins från gina - 99kr


ansiktskräm, lepsyl och värmespray från kicks - 181kr tillsammans
ansiktskräm 70kr
lepsyl 42kr
värmespray 69kr


2 behåar från cubus för 229kr


kort cardigan från HM - 149kr


tubtop med nitar från JC - 299kr

ursäkta, bilderna är inte i bästa kvaliten och kläderna är finare IRL.

moa kommer föresten inte idag. hon är sjuk:(

så nu ska jag ringa och prata med ida, hörs senare puss / towe


Kommentarer
Postat av: elin

fina saker du köpt! speciellt det sista linnet, du kommer va så jävla snygg i det =D

2009-11-14 @ 17:15:24
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0