stessigt

hej bloggis!
idag slutade jag kvart över 12. skönt va? det va för att vi nt hade språkval elr NO, skulle egentligen sluta halv 4. så det va riiiiktigt skönt:) jag och ida åkte upp på stan och träffade elin och emma, som slutade 10 över 11 pga de  inte hade nån teknik heller. vi gick till la baguette och åt lunch. tog en pasta/kyckling sallad. riktigt gott! jag åkte med mamma hem halv 2. och snart (klockan kvart över 3) så ska jag och mamma åka till skolan och ha utvecklingsamtal :( sen blir det hem. vara hem i typ 5 min, byta om till träningskläder osv sen åka till lillån IGEN och träna. sen när jag kmr hem blir det att kolla på mammas pojkar!

bloggar efter träningen igen. hörs då puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0