tips-ansiktskräm och lypsyl


olay ansiktskräm!

jag har aldrig haft den förut. men köpte den ju häromdagen för att jag har jätte tort ansikte. elr hade jätte tort ansikte kanske man ska säga. för den hjälpte jätte bra och jätte fort! så den tipsar jag er om. går säkert att köpa nästan var som helst, men jag köpte den på kicks!:)


PLUS

är lika med

olivlypsyl! 

hihi och det är det jag vill tipsa om! olivlypsylet är verkligen jätte bra. jag har haft det flera gånger och det hjälper verkligen. nu på vintern så blir man ju ganska torr på läpparna så jag tipsar er om att köpa ett olivlypsyl. finns nog inte så många sorter så ni ska nog hitta det lypsylet jag menar i nån affär. men jag köpte den på kicks! (och viste ni föresten att lypsyl stavas lypsyl och inte lepsyl? ;o haha konstig,  nu har jag iaf lärt mig nått nytt idag!:)

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0