tips-lösnaglar

åh, jag älskar långa naglar! men eftersom att inte jag kan hålla mina naglar långa på vintern (vet inte varför jag inte kan hålla dom långa på vintern när jag kan göra det på sommarn, då brukar jag alltid ha långa naturliga naglar) så är jag extremt glad över att det finns lösnaglar! förut köpte jag jämt sånna lösnaglar som det redan är lim på. asså att man bara kan klistra på dom på naglarna direkt. men dom satt inte så länge och när man tappade dom så vart det stora klumpar på naglarna. därför har jag ju köpt en annan sorts lösnaglar. dom är inte limmade innan utan man får med ett lim på köpet och det limmet är jätte bra! dom sitter också kvar jätte länge. jag har haft mina nu i mer än en vecka. och de är nästan lika fina som från början. inte lika, men nästan.

dom som jag köper nu kostar 79:- ungefär + att det är lim med

dom andra som jag köpte förut kostar 89:- ungefär (även fast de inte sitter länge, att det inte blir fint under naglarna efteråt och att man inte får nått lim med på köpet)

därför tipsar jag er alla om att köpa de som INTE är förlimmade!

(jag köper också lång modell, jag tkr det är mkt finare än kortmodell)

puss / towe


såhär ser det ungefär ut, förutom att designen på själva kartongen inte ser likadan ut som denhär över. jag har ju även lång modell och nt kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0