towe tänker

yes, nu är jag igång med tänkandet igen haha!

ne men ni vet ju att jag Ä L S K A R ensam mamma söker! jag har kollat på det hela hösten varje söndag och om jag nt kollade på det på tv, så läste jag mammernas bloggar osv. det är nog ett av det bästa programmen som skapats. man blir så glad när man kollar på det :)

 

och jag älskar oscar och helena. jag hejade på oscar från aldra första början! dom passade så himla bra, klockrent lixom. men jag lästa en artikel i tidningen i veckan och blev lite ledsen...

haah ne men det stog om helena och oscar och att dom var jätte kära osv. men bara för att helena är 37 och oscar 25 så blir det ett jävla tjaffs. lixom varför ska alla människor bry sig om det för? de kan väl sköta sig själva och precis så som helena sa också; man blir inte kär i åldern utan i personen!

helena hade dessutom (utom allt prat på internet/tidningar/stan) fått brev hem där det stog att hon var karlskogas största hora. hur mogen är människan som skickar det till henne? SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA FÖRFAN! sen hade de som ordnat elr fixat med själva progarmmet "ensam mamma söker" sagt nått med att madde var den roliga mamman, ulrika var den romantiska mamman och helena var den sexiga mamman. asså det kanske är kul att lixom folk tkr att man är sexig. men jag förstår verkligen helena. hon blev inte direkt glad när hon såg det. jag kollade också här om dan på "vad hände sen" på tv3.se. det var ett videoklipp som varade i ca 10 min och så pratade dom om hur dom har det nu. lasse och ulrika var fortfarande tsm. helena och osccar också såklart! men madde hade inte hittat "sin prins" än. men hon hade smyghånglat några gånger i källaren på jobbet sa hon!

helena; jag är galet kär precis som när det började i sommaras, när det började bubbla i magen och det blir bara mer och mer!

oscar; jag har samma känsla här, lite starkare hela tiden och det är så bra med helena för man kommer på nya saker att tycka om med henne hela tiden!

aw, so sweeeeet!

 

och gissa vem som ska chatta med helena kl 8 ikv? jo, jaaaag såklart! :)

 

det sista jag vill säga är att...... jag älskar oscar och helena!

puss / towe såklart!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0