åh gosh vad skönt allting är nu!

sådär ja! nu är jag färdig med allting jag har sagt åt mig
själv att jag skulle göra idag

- fixa/plocka undan på rummet

- duscha

- gjort matteläxan som är tills imr

- gjort franska betinget som är tills imr
- skrivit lite svenska

ts, känner mig lite duktig. och klockan är bara 20 över 7!

klockan 8 ska jag iaf kolla på mammas pojkar, hihi det är för bra.

sen ska jag sova. och det är ju slut 9 så asså ska jag lägga mig 9!

jävligt skönt för jag är trött efter denna vecka..

imr har jag ju också sovmorgon så det blir ju så att jag lägger mig tidigt och

går upp sent. hah elr sent och sent men det blir senare än va jag brukar gå

upp. ah nu har jag skrivit massa ointressant så alla har säkert inte läst allting

som jag skrivit nu men ah, nu slutar jag skriva och vi hörs imr!

 

många PUSSAR / towe


Kommentarer
Postat av: nillaN

sweet hearted!! (:

2009-10-22 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0