åh vad glad jag blev!

förlåt gåånger 04024920492049024920
och nu är jag seriös. hhaah shit vi har inte bloggat på hela dan. känns verkeligen inte bra alls. men towe är iaf back!
och sen föresten blev jag jätte glad när jag loggade in på vårat konto och såg att vi hade fått jätte mkt kommentarer. fortsätt kommentera alla. det är jätte kul :)


igår så åkte jag och tränade med ida i lillån. det var väldigt jobbig men kul. den här gången va det bara adam som tränade oss. sebbe var tvungen att jobba elr nånting. men ah, det var kul och efter träningen åkte jag hem till ida. vi duschade och fixade lite och sen senare så kom niklas och emma. vi kollade på top model och ensam mamma söker. sen va vi ute och gick också och när vi kom tillbaka igen kollade vi på bert. niklas och emma gick hem vid kanske 11 och då gick jag och ida och la oss.

vi vaknade imorse vid halv 11-11 och då åt vi frukost, kollade på tv och fixade oss. sen gick vi till frisören och jag fixade håret...........
blev jääävligt kort och färgen är typ svart. ahahh ne men det är mörkmörkbrunt :///
men aja, det vart väl liiiiite okej... kunde bli sämre iaf
niklas och emma kom och kollade på när jag färgade också, senare åkte niklas hem och jag, emma och ida gick hem till ida och var barnvakt åt kinn, clara, robert och linus. och fyfan vad jobbiga dom var. dom har nog aldrig vart så jobbiga! ;ooooo
emma gick iaf hem vid kanske halv 6 och jag och ida åkte hem till mig vid halv 7. när vi kom till mig så gick vi en lång promenad och sen åkte ida hem igen. tss

mm, och nu sitter jag här och kollar på "a double shot at love".

imorgon kmr siri jippi!!


och ja, här är väl resultatet av min hårfärgning och
klippning.... ( det ser mkt mörkare ut på bilden än va
det är i verkligheten)


och det ser längre ut på bilden än va
det är också. hahaah (a)

men hur tkr ni det blev, bra elr dålig? :)

senare ikv elr snart så kmt lite bilder från veckan i skolan osv

hörs puss / towe


Kommentarer
Postat av: sandra

jätte fint!

2009-10-26 @ 21:58:34
Postat av: :)

jätte jätte fint! :)

2009-10-26 @ 22:43:45
Postat av: emma

du passa as bra i det gums :D<3<3<3

2009-10-26 @ 23:08:49
Postat av: jennifer

DET BLEV JU ASBRA! :D<3

2009-10-26 @ 23:09:06
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

det vart jätte bra ! :)<3

2009-10-27 @ 11:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0