blog awards

åh, alla stora bloggare är ju på blog awards nu, elr
dom fixar sig säkert till det just nu. så jag har
inga bloggar att läsa typ :(((
jobbitt =<

aja, jag satt precis och kollade på paris hilton bff
och sen ba kom pappa hit och böt kanal ;o haah eh okej?
men ah snart börjar reprisen av top model och eftersom att jag nt
såg så mkt på det i veckan så ska jag se det nu så då får han fan gå:D

men ah, jag kollade igenom mina sparade sms och då
hittade jag ett sms som jag och ida hade fått av 118100.
vi frågade typ såhär först; vad är www.twoo.blogg.se?
och då fick vi detta som svar;

den populära bloggen www.twoo.se skrivs av två 15åriga

tjejor vid namn towe och ida, örebro. på sin blogg skriver tjejerna

om fotboll, mode, kompisar och sina fantastiska liv i största allmänhet.

 

haahhaha stämmar rätt så bra huh??? ;)
haha elr inte :)

 

men nu ska jag kolla på tv, puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0