filmmys

hej sötisar
ida här

igår
kom fram vid typ 5 och då gick vi till hotelet och
packade upp. sen gick vi lite på stan.
och äntligen har jag köpt ny parfym!
jessica simpson FANCY
fan vad gott den luktar, verkligen ett tips om ngn ska köpa ny parfym :)
ah och sen på kvällen var vi på nån sak, som typ teater eller nått.
fast mycket roligare då :D

idag
skulle åkt hem vid typ 12 men sen hittade vi ju nt bilen i
parkeringshuset (a) hahah
så vi letade på plan 7,6,5,4,3 och så stog den ju såklart på 2
som var första dåra.
ah, vi kom hem vid 5-6 och sen skjutsade dom hem mig när
markus skulle på träning vid 8.

nu
sitter i sängen och äter godis och dricker bonaqua,
ska snart kolla på filmen emma och jag skulle kollat på.
för hon är hos niklas och pappa lämnar tbx filmerna imorn.
men får se hur länge jag orkar kolla. kommer somna jag lovar.

hittar inte sladden till mobilen heller så ni kanske får lite
bilder imorn istället när jag okrar leta lite mer.´

godnattpuss / ida


min bigmama godispåse (som var myyyycket större förut
innan jag kom hem och alla åt upp den nästan :( )
och mina älskade bonaqua :***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0