fredagsmys...hemma

hej bloggen :)
towe här nu!

just nu ligger jag i min säng och kollar
runt på lite bloggar. mitt internett har ju varit
segt like hell så jag hade mkt att läsa på alla bloggar
jag följer! fast jag är faktiskt lite stressad,
jag blir det när mitt rum är stökigt och nu är det JÄTTTE
stökigt
kolla själva.....

 


inte så jätte fint va?

så snart blir det iaf städa lite snabbt och sen kolla på idol typ. 
kkanske pluggar lite matte också om jag hinner och orkar 
hahahaahahah tror ni det själv elr? jag spyr på matte

ah på tal om skolan! VI HAR FETT MKT LÄXOR/PROV
fast skoldagen idag var okej!
efter skolan vart det stan med ida, elin och emma. vi gjorde
nt så mkt och vi åkte hem vid 5.


bussväntarNa

nu ska jag plocka lite. snart/senare
kmr bilder på gårdagens outfit och lite
bilder från veckan

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0