little miss sunshine

hej bloggen!

jag och mamma sitter och kollar på little miss sunshine nu. den är helt okej! och förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen. men det är för att våran granne har varit här och fixat med virus skydd och annat. så nu är min dator snabb och har inget virus! (y) jippie! tack joel! :D

ah, min helg har varit bra. elr ah min fredag och lördag!
i fredags efter skolan åkte jag hem och packade. och sen tog jag busseen hem till emma vid 5. vi satt vid datorn och vid 6 kom ida. då kollade vi på idol och mös. sen fick vi skjuts till ida av palle. och vi hade tänkt att kolla på film ett tag och sen gå ut. men alla tre somnade i soffan vid 1 och ida vaknade vid 5 och väcke emma och mig. då bäddade vi ut soffan (det är en bäddsoffa) och somnade om. jag vaknade vid 12 av att jag hade drömt en mardröm så jag kunde nt somna om (a) och jag låg i 1 timme och spelade spel på mobilen. hahah ida och emma goes sömntutor. ah iaf vid 1 så hälde jag vatten i idas öra så då vaknade hon och efter ett tag så vaknade emma också. då åt vi frukost och sen kollade vi klart på filmen som vi bara såg halva av kvällen innan och sen gick vi ut och gick. va ute i typ 1-2 timmar. mkt skönt! vid 6 hämtade mamma mig.

när jag kom hem fixade jag och mamma mat och sen satte vi oss här i soffan :)

det här är sista inlägget för ikv men jag bloggar imr. då blir det iaf att träna och sen sova hos ida. på måndag slingar ja håret brunt! bilder kmr då

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0