ojoj detta är inte bra...

hej BLOGGEN!!!!!!
igår uppdaterade jag ingenting....
men ah jag kan skiva lite om vad jag gjode igår:
jag ...... pluggade....... pluggade....... och ....... pluggade
hahah låter kul va?
ne men när jag kom hem från skolan så var klockan 4 och då satte jag mig direkt och plugga. jag och pluggade tills klockan var 6 då gick jag ut med hunden och sen när jag kom in duschade jag. efter det åt jag och mamma förhörde mig på NO:n. (vi hade prov på det idag)
sen gick jag och la mig kvart över 9!!!!!!!!!!! rekordfan :))))

jag har tagit massa bilder idag och massa bilder idag

men datorn är så JÄVLA SEG OCH JAG FÅR UTBROTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så jag kan nt ladda upp nåra bilder nu, men kmr göra det så fort blogg.se och det inte hackar sönder!

idag efter skolan så åkte jag med elin hem. ida följde också med och vi kollade lite på tv och sen följde jag och ida med elin när hon skullle till frisören. medans hon klippte sig så satt vi på golvet och pluggade haha mys. sen åkte jag hem och nu sitter jag och kollar på mammas pojkar :D

imr börjar jag 9 så susanne skjutsar mig till skolan! LOVEU<3

nu ska jag kolla mer på tv, hörs imr

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0