towe är han med rosa tröja :)

heeeejhejhej

inte bloggat själv på 2 dar nu. men för i förrgår funkade inte vårt internet,
och igår kunde jag inte äns komma in på blogg.se? typ page not found elr nått?
men nu funkar det fast är jäääääävligt segt.

sitter iallafall och äter lite godis nu.
hade godisstopp till i helgen,
fast orkade inte ha det, så jah :)

fick också ett par svarta leggings och
en väska från hm idag när jag kom hem.
väldigt nice.

ska plugga lite so nu sen äta och sen åker jag till towe!

byeeeee


towes och idas låt nummer 2!

ps. älskar dig också towe :)

puss / ida

Kommentarer
Postat av: nillaN

jag diggar låten hårt!!! :DDDDDDddd

OCH VIDEON!! =))

2009-10-20 @ 18:53:10
Postat av: ...

NILLAN GE DIG!!

2009-10-20 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0