tråkiga inlägg idag

gud va tråkiga inlägg vi har haft idag ;o
aja, nu kmr ett LITE längre,
sitter in mah bed och kollar på top model, fast
just nu är det reklam.
sen är det somsagt ensam mamma söker. jag längtar!(a)

jag var ju och kollade på våran träning förut och guuuud
va jag fick lust att spela!! ÅH ORKA VARA SJUK :(

men nu har vi fysträningar på torsdagar också, så det är nice:)

hahah nu orkar jag inte skriva mer, men bloggar senare igen

puss / towe

dagens (eftermiddans) outfit

idag innan jag drog till lillån

Kommentarer
Postat av: Hilda

Sv: Jag brukade ligga på typ 50. Fast nu har det ökat lite, så typ igår tror jag hade runt 80! Själv då?



Krya på dig Towe!

2009-10-18 @ 19:30:24
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: bvjfgjryitfbnghvbj

ingen bild

2009-10-18 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0