trött -.-

hejhejhej towe här nu! :)

nu är jag nyduschad och fresh!

aja, nu ska jag berätta liite på helgen:

i fredags efter skolan åkte jag upp på

stan med ida, elin och emma. vi gick runt där ett tag

och sen gick vi till bion och tog ut våra biobiljetter till

flickan som lekte med elden. klockan kvart i 6 så började

den och vid 8 slutade den. jag kan ju iaf säga att

män som hatar kvinnor var much better.
efter filmen så gick vi på stan ett tag och sen åkte vi med
nån buss hem. haha när vi väntade på bussen så kom jocke
och nåra fler, dom skulle åka samma buss som oss och
allt vart helt cp. busschafören var vääääärsta PMSbarnet.
hon sa typ till oss ba: är det bolibompa elr? asså ungdom? 
vi bahh öööööööööööööööööööööööööööh
sen när alla hade gått av så satt ju jag kvar i kasnke 3 min
och när jag skulle gå av så va hon ännu mer PMS. typ skällde
ut mig och maassa. jag ba stog där och kollade på henne. och hon
ba kollade på mig efter att ha skällt ut mig och ja bah; gråt nt
och gick ut och hon ba skek! hahahahaahahahah
seriöst, hoppas du krockar och dör

ah iaf, när jag kom hem så hade vi fått besök från åland
dom ska typ vara här ett tag som jag tror att jag skrev i ett inlägg
tidigare?? jag gick iaf och la mig tidigt för på

lördagmorgonen så gick jag upp 9 för att åka till bodaborg med laget

jag åkte i mickans bil, hahah den är för skön asså så jag somnade och
dom typ väckte mig när vi kom fram :$$$$$
när vi kom dit så va det nån genomgång och sen fick vi börja.
jag var först ilag med josefine, josefine och isabelle :) vi var bääääääst
efter ett tag så var josefine och isabelle tvungna att åka hem
så jag gick över till ida, matilda och julias grupp.
hah ni är för roliga, JAG älskar ER!
vi åt tacobufé, korv med bröd och åt godis. snacka om att jag känner
mig tjock nu asså!

ah iaf, jag kom hem vid 7-8 nångång och då duschade jag och nu sitter jag
i sängen och ska alldelesstrax sova

imr blir det kanske ÖSK elr vara med jacob :)


bild ifrån stan i fredags
efter bion gick vi till mcd och jag köpte detta


bild sen bodaborg haahhahahahahha
shiiiiitt vad rädd jag vart där asså.
vi skulle typ krypa längst väggen och då
så började hela rummet att larma och blinka rött


korv/godis/dricka paus


mathilda sötnos<3

så, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder..

hörs imr

puss / towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0