glömde berätta om igår föresten!

jag och emma tog 20 i 10 bussen till stan.
jag gick och kollade synen hos en optiker, som towe skrev för att få övningsköra.
sen hade emma klipptid vid 11. tog 3 timmar.
efter det gick vi till stadsbiblioteket och hämtade ut våra gymnasiekort.
sen träffade vi elin, gick och åt och sen gick vi runt lite på stan.
sa hejdå till elin och gick till emmas mormor och städade efter 6 nångång
och sen tog vi 10 i 7 bussen hem.
fick springa som vanligt, missade den, men fick hoppa på vid ett rödljus!

åkte hem till emma, åt paj och sen drog vi ut på moppen.
var hemma lite innan 11. hon skjutsade hem mig,
jag kollade på tvn ett tag och sen gick jag och la mig.

så såg min gårdag ut. nu försöker jag ladda upp bilder men det vill inte funka...... puss/ida


Kommentarer
Postat av: emma sjöö

det var jätte mysigt som vanligt, älskar dig stumpan min!<3

2010-08-19 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0