outfit

nu har jag kollat tv, packat och fixat mig. snart ska jag traska till bussen och åka till stan. får se om jag träffar lite fina människor där. men det tror jag att jag gör. smsa mig näär ni är påväg, emma, clara och ewelina♥

jag åker direkt från stan till träningen sen som börjar halv 6. klockan 7 är den slut och då ska jag och mitt lag kolla på p15 hovsta-lillån tillsammans. vi hörs när jag är hemma igen. vid kanske 9 nångång! puss/towe


hah ser ut som jag står helt kobent haah :D
men ja, tjocktröja bikbok
shorts mammas vet inte vart dom kkm ifrån ;)





Kommentarer
Postat av: emma sjöö

fin är du :)<333

2010-08-16 @ 10:56:45
Postat av: ewelina

jag ska inte med på stan, orkar inte hihi (a)

du är så fin , älskardig<3

2010-08-16 @ 13:44:22
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0