2010 börjar gå mot sitt slut

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja det gjorde jag nog
2. Höll du några av dina nyårslöften?: jag kmr inte ihåg vad jag hade för nåra haah
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: hah ne!!
4. Dog någon som stod dig nära?: nee:)
5. Vilka länder besökte du?: tror bara spaninen, elr ja kmr inte ihåg (a)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: en liten pojke kanske
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: inte något speciellt datum. men sommaren kmr jag alltid minnas! + andra roliga händelser
8. Vad var din största framgång 2010?: jag vet inte heh
9. Största misstaget?: kmr inte ihåg:)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk, men inget allvarligt tror jag
11. Bästa köpet?: HMM, vet inte :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder och mat tror ja
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: massa!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: gubben i lådan, love the way you lie och do it all night
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag tror jag har varit mycket gladare än andra år :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: gjort saker, bara panng utan att hålla på att tänka och massa
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ingenting i think
18. Hur tillbringar du julen?: med min awesome släkt!
19. Blev du kär i år?: lite kanske
20. Favoritprogram på TV?: paradise hotel och ensam mamma söker heh :D
21. Bästa boken du läste i år?: flickan under gatan
22. Största musikaliska upptäckten?: don't know
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:kmr inte ihåg va jag fick när jag fyllde år. men jag fick iaf nått jag önskade mig, det får jag jämt :)
25. Något du önskade dig men inte fick?: fick nog det ja ville ha :D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: jag var på bio och ute och år på kinamuren med ida, elin och emma. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: njea kanske
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: mycket ringar, och smycken i slutet av året. sen kmr jaa inte ihåg va jag hade på mig i början av året hehe
29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner och fotbollen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: erik från paradise hotel, så jävla het
31. Vem saknade du?: har saknat många, men mest moa eftersom vi inte ses så ofta :(
32. De bästa nya människorna du träffade? emma, clara och ewelina! lugnt! har känt dom i ett halvår typ. känns som vi har kännt varandra hela livet!

/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0