fullt fucking upp

OH FUCK, vad trött jag är. inte klokt, somnar snart på stället.

igår åkte jag till emma♥ när jaa kom dit laddade vi ner sunes jul och sen gick vi ut och lekte i snön, heh. clara kom sen och vi kollade sunes jul, och en annan film. åt julgodis som emma bakat och drack te. mysigt. somnade kanske vid 1 nånting, elr senare? jaja, gick iaf upp halv 8 idag. skulle vara ledare för barn på julcupen. det gick väl helt okej haha ;) sen kl 2 drog jag till coop och skulle sälja granar. stog där till 4 och från kvart över 4 till 6 var det träning. var skit arg efter träningen. men det va kanske för att jag var trött? vet inte, nu är jag iaf gladare. har klätt granen och fått mer julstämning :)

har borstat tänderna precis och ska krypa ner under täcket och kolla på en film tills ja somnar, det lär vara snart haha

imr har jag sovmorgon och efter skolan åker jag hem till elin för middag med henne, ida och emma. vi hörs när ja kmr hem puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0