härliga bilder

har ätit nu. men det va inge gott....
har iaf pluggat klart det jag ska ha gjort, och kan stödorden rätt okej. ska läsa lite då och då nu
idag så kmr det säkert gå bra imr :)
här kmr lite bilder från hotellet jag befinner mig på om 2 veckor och 2 dagar. jag ska alltså till
dominikanske republiken, i karibien!!! några viste det, men andra kanske inte. men nu vet alla iaf!
ska bli så jäääävla fucking skönt. är just nu 30 grader där och 27 grader i havet. fattar ni elr? hoppas
detta fina väder håller sig tills jag och moa kmr dit. ja, jag ska åka dit med moa. hennes familj och min
familj. kan inte bli bättre. jag längtar ihjäl mig!
har ätit nu. men det va inge gott....
har iaf pluggat klart det jag ska ha gjort, och kan stödorden rätt okej. ska läsa lite då och då nuidag så kmr det säkert gå bra imr :)

här kmr lite bilder från hotellet jag befinner mig på om 2 veckor och 2 dagar. jag ska alltså till dominikanska republiken, i karibien!!! några viste det, men andra kanske inte. men nu vet alla iaf! ska bli så jäääävla fucking skönt. är just nu 30 grader där och 27 grader i havet. fattar ni elr? hoppas detta fina väder håller sig tills jag och moa kmr dit. ja, jag ska åka dit med moa. hennes familj och min familj. kan inte bli bättre. jag längtar ihjäl mig efter värme!

liten del av poolen
liten del av stranden som ligger precis vid hotellet!
boendet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0