julen kulen

HOLA
fyfan vad fint mitt rum är och fan vad fina alla julklapparna är som jag
precis slagit in, och fytusan vad fint med sverige i final!
jaja, nu sitter jag och chillar litegranna, rätt tråkigt, vill göra nånting. men
om typ en halvtimme elr nånting så kmr familjen englund och då blir det
3-rätters middag. sen bär det iväg till lillån och hem till min lilla emma.
spenderar natten där och sen imr ska jag, emma och clara leda ett lag
tillsammans på julcupen i lillån =D kl 14-16 ska jag stå på coop och sälja
julgranar tillsammans med anna och elin. och från kvart över 4 till 6 så
ska jag träna fotboll. fullspäckad dag, men det ska bli kul :D

bloggar när jag är hemma igen på söndag kväll, då ska jag och familjen
klä julgranen♥ puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0