min torsdag

denna dag har varit lång :) började med franska och åt massa saker som fanns på franskt julbord. deserter hehe :) åkte sen upp på stan och köpte gymnasiefest biljett till på tisdag. sen tillbaka till skolan för julbord och mys. sen avslappning på mentala träningen och sen tema. redovisning. åkte sen upp på stan och mötta emma. vi fikade på la baguette och gick på stan. köpte ännu mer julklappar. haha nu får jag ge mig :)

när ja kom hem åt ja tacos och duschade. och kollade paradise hotel finalen emanuel vann, men fan det va helt okej att han vann :) nu ligger ja i sängen och kollar robinsson, ska skriva lite tema snart, men det är itne mkt, tar kanske 10 min . sen ska jag bara ligga här i sängen och kolla tv, sen sova tror ja :) ska sova tidigt!!
IMR HAR JAG SOVMORGON, M AMMA OCH PAPPA SKJUTSAR MIG TILL SKOLAN OCH EFTER SKOLAN ÅKER JAG NOG BARA HEM. HÖRS MER DÅ PUSS/TOWE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0