onsdag 12.24

inte bloggat sen i söndags så kan berätta lite kort bara om till idag

i måndags vaknade jag med vera och vi gjorde oss iordning och åkte upp på stan. mötte towe på bussen och fick säga hejdå till henne då för hon skulle gå med siri på stan och jag tog en idigare buss till dino då. sov sen hos honom till tisdag och tog en buss hem vid halv 6. åkte hem, packade om och åkte hem till emma. sov där till idag. hon skulle på nån grej nu på morgonen och jag skulle åkt med in till stan och sen åkt och gymmat men orkade inte. låg kvar i sängen tills dom skulle åka, åkte hem, åt och sen har jag spelat såndär xbox kinect med linus och kinn tills nu haha

ska fortsätta med det nu, hörs sen puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0