onsdag 14:30

tjaaa på er. min natt har varit hemsk. har haft så ont i halsen att jag inte kunnat sova. fyfan säger ja bara. men från kl 3 och till 9 sov jag ialla fall gott. gick upp kl 11, åt frukost och mös lite. sen har jag packat, packat packat och packat och nu är jag färdig. fan det va underbart att rota fram alla sommarkläder! GAHHH om ett dygn sitter jag på planet, awesome! jag har inte alls lika ont i halsen nu heller, N I C E
nu ska jag bara mysa ner mig i sängen och kolla någon film,  sen lite senare blir det spa. måla naglarna, fila fötterna, scrubba kroppen, raka benen, anisktsmask, hårinpacking och ja allt sånt nivet. kmr bli toppen skönt. håller också på att ladda ner filmer till iPoden. great! nu blire filmmmm

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0