behrn arena!

typ såndär lång reklam på lets dance, börjar inte fören om en timme typ igen? får se om jag orkar hålla mig uppe tills dess. men det ska nog gå bra :D
ja, jag har bestämt mig att jag ska träna imr! jag behöver träna så mkt som det går. min konditon är nt på topp kan man säga och nu ska vi ju också träna på behrn arena (y)
kmr frysa ihjäl, men jaja. får klä mig varmt :)
så imr ska jag upp tidigt :o
maria hämtar mig lite innan 8 så jaaa, jag kmr vara helt död.
haha innan, kanske vid 7 nångång så kmr väl  min familj in och sjunger för mig haha och sen sover ju felix här också (y)
tror det här bli sista inlägget. men jag bloggar imr efter träningen och så :)
see you out there, kiss/towe
haha, jag har blivit värsta google sökaren (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0