brooke knows best

är bäst! fyfan vad jag älskar det<3

ah ligger iaf i sängen nu och tittar på det. slog också precis in presenterna. hahaha fyfan, jag suger på att slå in saker asså :o paketen blev as fula!!!!!!!!!! seriöst hahaah
men ah, det är ju tanken som räknas(a)

snart ska jag börja fixa mig lite. kommer itne fixa mig mycket alls. orkar inte och mitt hår is a mess!
mitt hår var blött när jag somnade och jag hade en bulle :o hahaha fattar ni hur lockigt det är nu då elr? :o
jag som hade tänkt att ha en platt toffs bara lixom. men ah nu får vi se hur det blir. det blir en outfit bild sen iaf.
see yah puss/towe

och förut så kollade jag i en låda i mitt rum och hittade en bild på mig och elin b. jätte länge sen jag träffade henne. men ah jag kommer verkligen ihåg när vi tog den här bilden!


sweetis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0