dagen!

när jag kom hem var jag på världens sämsta humör!
men när jag fick lite näring i mig så blev det genast bättre. så nu har jag faktiskt hunnit skriva rent svenska frågorna om en liten bit ur en bok "eldens hemlighet" som ska vara inne på fredag. duktig (y)
dagens har varit bra! jag har skrattat nästan hela tiden, tumme upp! elin gör mig allitd på bra humör<3

började dagen med en håltimme på engelskan. fett med skönt. då låg jag och elin i soffarna i cafet och sov typ. sen läspass och efter det svenska. hade vikarie och gjorde klart alla frågorna! efter det SO fyfan, fett segt! men efter det hade vi lunch. men alla typ sa att maten smaka skit så vi gick till cafeet och köpte varsin toast. sen gick vi vidare till idrotten. HAHAH roligaste på länge, skrattade sönder hela lektionen typ.
spelade iaf innebandy. sist hade vi slöjd, gick vääääldigt snabbt!
sen åkte jag hem.

nu ska jag plugga NO så det bara skriker om det. elr nej det ska jag itne. jag ska bara läsa lite och kolla igenom alla ord vi ska kunna. sen får det räcka. det får gå som det går helt enkelt.

bloggare senare igen tjing/towe


sitter här och äter lite marknadsgodis jag fick av tess!
väldigt mumsigt

dagens outfit föresten!
mina adidasbyxor och en VCT adidas tröja
inget speciellt med det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0