födelsedagen

har inte bloggat på hela dagen igår :o
oops

igår:
blev väckt av samuel, felix, mamma och pappa vid 7. fyfan, man kan ju nt säga att de sjöng fint direkt :o
men ah, fick typ småsaker och en ny tv till rummet. fett skönt!
sen åt jag frukost och fixade mig lite snabbt. maria hämtade mig 8 och så åkte vi till behrn för att träna med laget. jag älskar gräsfotboll!
loveit
efter det åkte jag hem, duschade och fixade. sen kom jennifer, magnus, jane, lukas, dennis, farmor och kjell. fick pengar och så. kollade på tv, fikade och åt.
ida kom sen och senare åkte alla förutom ida hem. då fixade vi oss ännu mer och vid halv6 åkte vi för att hämta elin och emma. emma var typ nt klar. så hon skulle komma senrare.
men vi åkte iaf in och tog ut biljetterna och sånt. emma kom sen och då gick vi in för att kolla på bio. precious. den var bra men jävligt sorglig.
efter biion gick vi till kinamuren där vi hade beställt bord. åt mat, pratade och jag öppnade presenter!
fick typ, kläder, smycken, BUS till facet, hårspännen, trosor och sånt:)
tack alla älsklingar<3
tobbe kom sen typ och emma och han åkte hem. jag, elin och ida gick på stan ett tag. fett kallt sen kom pappa och hämtade oss. åkte hem tog bort sminket och sånt. sen la vi oss och kollade på tv och sen sov.
bästa födelsedagen(L)

idag: jag, elin och ida vaknade typ vid 10. kollade på tv åt frukost och nu åkte elin nyss.
jag och ida ska nog kolla tv och så nu, sen åka till lillån på nått möte med laget. sen ska jag träna och ida kolla på.
sen blir det hem och ta det lungt. skola imr ju....

hörs puss/towe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0