mm, vad gott det skulle vara med te...

nu har jag gjort lite på SO:n iaf. vi har ju prov på torsdag på första världskriget och rysska revolutionen. haha suger och jag kan ingenting. men nu har jag iaf läst lite om det.

jag är fett sugen på te. så jag ska nog gå ner och göra mig en kopp nu. sen hoppas jag att mamma kmr hem snart också så att jag kan få min risifrutti!

lägger mig nog i sängen igen sen med tet och pluggar mer. har inte direkt så mkt annat för mig.

elr jo, sen ska jag måla naglarna, duscha, hårinpackning, BUS, bädda rent i sängen osv
men det hinner jag ju, klockan är ju fan bara halv 3!

hörs sen igen puss/towe



Kommentarer
Postat av: jennifer

det där har jag också prov på, fattar ingenting ;o:(<3

2010-03-07 @ 14:07:48
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0