morning!

nu är jag faktiskt färdigfixad och ska bara ner och äta lite frukost. sen skjutsar mamma mig till emma(L)

och jag måste föresten bara påpeka paradise hotel igår! aahahahah det va kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite töntigt på slutet bah: om du vill ha pengarna själv så får du vända dig om och skjuta din partner.
asså det fattar man ju själv att ingen kmr göra! hahaha
men ah jackie och patrik vann ju iaf. vet nt riktigt vad jag tkr om det.
men ah, haah life goes on!
vid halv 12 idag ska jag iaf till tandläkaaren. och efter det så får vi se hur jag mår. om jag mår sämre så åker jag hem. men ah, nu ska jag äta tjingtjong / towe
ja, jag bjuder hahah
men ah jag har iaf min grå adidas tröja och sen adidas byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0