vi hissar&dissar

hiss:
min nya tv på mitt rum!
hahahaha förut hade jag typ en tv som var lika liten som min dataskärm. fett ful! men när jag fyllde
fick jag en ny tv. en LG, svart och 32tum tror jag det va på den. den står också perfekt för att kunna
ligga i sängen och kolla på den. fett skönt. nu slippper jag slåss med min familj om tv;n i vardagsrummet!
smycketräd
det är en väldigt bra uppfinning! vart ska man annars ha sina smycken? och nu när jag tänker efter
så fattar jag inte hur jag kunde klara mig utan det förut? :o
jag hade typ mina smycken i en nessisär? lyckat haha
godis
jag kan helt seriöst inte leva utan det :o
pappa är och handlar lite till mig nu, hihihi
längtar tills han kmr heeeeeeeeeeeeeem med det
men nej, jag ska inte äta nått förens ikv och när ida har kommit hih(a)
mjukisdresser
finns det nått bättre?
iojojojojojo sååååååååååååå skönt att gå runt i hemma när man bara ska typ kolla film och så. efter
duschen sen så ska den såklart på! ska nog köpa en till snart också (y)
MTV
lungt bästa kanalen som finns! så jävla mkt bra program där asså! t.ex
the city, the hils, brooke knows best, hogan knows best, room raiders, x-effect, disaster date, 16 and
pregnant and so on
love it<3
diss:
snön
fyfan, asså vi har haft snön sen i december!? lite segt nu kanske! och nu är det typ snöstorm :o
JAG VILL INTE HA MER SNÖ!!!!!!!!!!!!!!
oj, haha jag hade inte så mkt att dissa. men det är väl bra det? :)
hiss:
min nya tv på mitt rum!
hahahaha förut hade jag typ en tv som var lika liten som min dataskärm. fett ful! men när jag fyllde
fick jag en ny tv. en LG, svart och 32tum tror jag det va på den. den står också perfekt för att kunna
ligga i sängen och kolla på den. fett skönt. nu slippper jag slåss med min familj om tv;n i vardagsrummet!
smycketräd
det är en väldigt bra uppfinning! vart ska man annars ha sina smycken? och nu när jag tänker efter
så fattar jag inte hur jag kunde klara mig utan det förut? :o
jag hade typ mina smycken i en nessisär? lyckat haha
godis
jag kan helt seriöst inte leva utan det :o
pappa är och handlar lite till mig nu, hihihi
längtar tills han kmr heeeeeeeeeeeeeem med det
men nej, jag ska inte äta nått förens ikv och när ida har kommit hih(a)
mjukisdresser
finns det nått bättre?
iojojojojojo sååååååååååååå skönt att gå runt i hemma när man bara ska typ kolla film och så. efter
duschen sen så ska den såklart på! ska nog köpa en till snart också (y)
MTV
lungt bästa kanalen som finns! så jävla mkt bra program där asså! t.ex
the city, the hils, brooke knows best, hogan knows best, room raiders, x-effect, disaster date, 16 and
pregnant and so on
love it<3

diss:

snön
fyfan, asså vi har haft snön sen i december!? lite segt nu kanske! och nu är det typ snöstorm :o
JAG VILL INTE HA MER SNÖ!!!!!!!!!!!!!!
oj, haha jag hade inte så mkt att dissa. men det är väl bra det? :)
och nu har ida kommit!
hörs later
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0