dåliga vanor!

haha nyss kom jag på mig själv med att sitta och bita på naglarna. fyfan, det är fett äckligt! fast jag gör det iaf. när man väl har börjat så går det inte att sluta! det är seriöst så...
förut så hade jag fett fina naglar.
dom var alltid långa, starka och ja, jätte fina helt enkelt (finast på sommaren, får då växer mina naglar som ogräs)
men nu har jag börjat fått jätte korta naglar. och jag biter på dom också! fyfan, jag hatar mig själv för det xD
det är sååååå äckligt men det går inte att sluta ju:(
och sen har jag en till dålig vana
att jag har börjat knäcka fingrarna! haha, jag har alltid tyckt att det är läskigt när andra gör det. och nu har jag själv börjat med det -.-
suuuuuuuuuuuuuuuger för mina fingrar gör jätte ont efteråt :(
men jaja, nu ska jag inte klaga

för nu ska jag faktiskt säga en bra sak
och det är att jag äntligen har lärt mig att knäppa med fingrarna!
haha, jag har aldirg kunnat göra det, inte förens typ för nån månad sen. haha jag tycker att det är jätte roligt, blir så roligt ljud :D:D:D:D tss
men oj, hah duschen väntar ju fortfarande(a) puss/towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH, SLUTA GÖRA xD GUBBAR:O:O:O

:D:D:D:D::D

2010-01-12 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0