dax för att sova kanske?

nu ligger jag i sängen, fett skönt. men felix kom nyss och skulle hämta täcke, kudde, madrass osv och madrassen står i ett rum som typ är udda så det är jätte kallt där inne så  nu fryser jag sönder!!!!!
men jaja, förut kollade jag lite på tv och sen spelade jag kort med mamma&pappa.
hah jag förlorade som alltid -.- haah suggeeeeeeeeeeeeeeeeer jag vill vinna nångång:((((((
men ja hahah gud vad jag babblar om ingenting. jag kan berätta vad som händer imr ist! :)

jag ska inte sova länge så jag går väl upp runt 10 halv 11 nångång. fixar mig, äter frukost osånt, sen åker jag och mamma till marieberg. jag måste ha nya skor och ny jacka. men vi får se om jag hittar nånting. inte säkert, men sen ska vi också köpa spa grejer. typ ansiktsmasker osv. för när vi kommer hem sen så ska vi ha ett litet spa. haha, mysit. det ska iaf bli skönt nu innan skolan börjar ochsååå.
på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. om ida&emma kommer hem då, så ska jag kanske träffa dom? annars har vi bestämt att vi ska träffas på fredag :)

nu ska jag läsa bloggar, ahah ja, jag är beroende!!
hörs imr när jag vaknar =>
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0